piątek, 20 lutego 2015

Koralikowanie


Zamieściłam już na blogu kilka prac wykonanych metodą sznura szydełkowo-koralikowego. Jest to jedna z moich największych pasji. Tworzenie biżuterii sprawia mi ogromną przyjemność, a efekty mojej pracy pojawią się na tym blogu jeszcze nie raz.

Testowałam wiele rodzajów szklanych koralików i zdecydowanie najbardziej lubię pracować z japońskimi TOHO. Szczególną sympatią darzę te w rozmiarze 11/o oraz TOHO Treasure. Mam nadzieję, że biżuteria tworzona przeze mnie z pasją podoba się Wam. Część z zaprezentowanych w poprzednich wpisach bransoletek znalazła już swoich właścicieli, jednak na życzenie mogę wykonać podobne. :)

2 komentarze:

  1. Przepiękne, podobają mi się bardzo. Podziwiam! tym bardziej, że próbowałam to robić i zawsze wszystko myliło mi się po drugim rządku, prułam i próbowałam od nowa i tak w kółko aż w końcu się poddałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt to być wytrwałą :) Pierwsze proponuję robić z większych koralików- rozmair 6/0 na przykład - będzie prościej :)

    OdpowiedzUsuń